Polska z silną reprezentacją
Miło nam poinformować, że Polska zdecydowanie należy do liderów branży kosmetycznej. Na targach Cosmoprof w Bolonii nasza obecność była widoczna, a stoiska rodzimych marek cieszyły się olbrzymim zainteresowaniem zwiedzających z całego świata. Polski rynek branży kosmetycznej jest jednym z tych, które wyznaczają trendy.
Ekologiczne rozwiązania w duchu #lesswaste
Podczas targów, jako Felicea, skupiliśmy się głównie na poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla naszej marki. Na co dzień cenimy sobie proekologiczne rozwiązania zgodne z naszą filozofią i deklaracją #lesswaste. Właśnie dlatego szczególną uwagę zwracaliśmy na nowinki związane z szeroko rozumianą ekologią. Ograniczeniem plastiku w pakowaniu i dystrybucji kosmetyków czy usprawnieniem procesów produkcyjnych, aby maksymalnie zminimalizować zużycie energii.
Spotkania, kontakty, możliwości
Targi Cosmoprof w Bolonii to przede wszystkim okazja do poznania nowych rozwiązań i nawiązania ważnych kontaktów, nie tylko biznesowych. Z radością stwierdzamy, że w branży kosmetycznej możemy liczyć na wzajemne wsparcie i cenną wymianę doświadczeń. Czas spędzony na tym ważnym wydarzeniu zawsze jest bardzo owocny i inspirujący.
Trendy i nowinki technologiczne
Wydarzenie w Bolonii to nie tylko wystawy marek kosmetycznych, ale także imponujące stanowiska producentów i dystrybutorów maszyn niezbędnych w produkcji. Każdą z prezentowanych propozycji można dowolnie modyfikować do indywidualnych potrzeb swojego biznesu. Co więcej, działanie poszczególnych maszyn obserwuje się na miejscu, ponieważ niektóre z nich działają w samej hali wystawowej. To robi ogromne wrażenie!
Cosmoprof w Bolonii - światowe centrum branży kosmetycznej
Cosmoprof to spotkania branży kosmetycznej i możliwość zaprezentowania m.in. marki, poszczególnych produktów czy maszyn. Coroczne wydarzenia organizowane są również w Hong Kongu, Las Vegas, Bangkoku i Mumbaju, jednak to targi w Bolonii cieszą się największą popularnością i skupiają wystawców z całego świata.
Udział w wydarzeniu zaowocował ważnymi kontaktami, które z pewnością pozytywnie wpłyną na dalszy rozwój marki Felicea.


